środa, 4 kwietnia 2018

Powitanie


Witam Was na moim blogu.

To będzie blog o książkach i wydarzeniach kulturalnych dla niecierpliwych i zabieganych, dlatego wpisy nie będą długie. Nie będę pisać profesjonalnych recenzji – te znajdziecie na wielu innych blogach. Raczej będę się dzielić z Wami moimi wrażeniami i przemyśleniami.

A skąd pomysł na pisanie o książkach? Niedawno w rozmowie ze znajomymi o emeryturze padło do mnie, pracoholiczki, pytanie: A co Ty będziesz robić na emeryturze? Odpowiedziałam spontanicznie: Będę czytać i prowadzić bloga o książkach.

Tylko właściwie po co odkładać to do emerytury? Najlepiej zacząć od dziś.

A zatem witam Was na moim blogu …




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie. Na razie techniczne szczegóły tworzenia bloga i postów na nim trochę mnie przerastają, ale mam nadzieję że w miarę szybko je opanuję i pozostanie mi tylko satysfakcja z jego prowadzenia.

      Usuń